Tuesday, July 1, 2014

Kecanggihan App iMovie --- Daebakk!!!

Do you like this post?
Asalnya, aku saja nak nge-try app iMovie dalam iphone aku.

Bila godek2, baru perasan storage tepon aku ni dah nak crash lak. Jadik, aktiviti meng-archive piccas perlu dilakukan.

Kebetulan lak aku baru dengar lagu baru penyanyi Alyah ni --- Sesal Separuh Nyawa. Sedap gile. Jatuh jiwang leleh aku dengar. Aku terlebih rajin buat cover song untuk jadikan background music video aku neh. Aku ibarat seekor burung bangau jek. Terjerit2 syok-sendiri ha ha ha. Saja nak mengingatkan di sini, I don't own the music or the credits ya! 


Gambar2 yang aku gabungkan ni takde tema yang tersendiri. Mixed-piccas. Aku memang simpan special dalam tepon, mungkin sebab ada makna personal untuk aku.


Note to Uje & Dhila (if you read this): Pics uols Angah tak jadi nak gabungkan sebab I'm sure Uje nak minta remove. Psst...nanti Uje bagi sefolder video motivasi lagik kat Angah. Hu hu hu. So, jangan kecil hati haaa....

No comments: