Wednesday, August 22, 2012

Muara Hati by Hafiz & Dato' Siti Nurhaliza

Do you like this post?
Member aku Mail baru dengarkan lagu ni kat aku pagi tadi. Sedapnyelaa.....ngam sangat aa ngan jiwa aku. Cewaaahhh. Ni OST untuk citer bersiri Adam & Hawa.


Lirik Lagu: Muara Hati - Hafiz ft. Siti Nurhaliza

Cinta terpisah ruang waktu
Tetap cinta bersatu dalam hatiku
Walau raga kita tak mungkin bersama
Ku yakini hati kan tetap setia

Ku percaya kemana pun kau berjalan
Suara cinta menuntunmu kepadaku
Kerna bila cinta sudah bersenandung
Takkan terpisah hati

Korus:
Demi cinta dalam hatimu
Ku yakin engkau untukku
Meski jejak pisahkan kita
Cinta kan bawa kembali padamu

Hoo uuu..

Aku ada kerna engkau ada
Tercipta hatiku hanyalah untukmu
Jalanku tertuju padamu
Kemana pun kan pasti kembali

Wooo....hoo..

[Ulang Korus]

Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasuk
Bersatu dalam hatimu
Hanya dirimu dan aku

Hoo....

Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasuk (merasuk dalam hati)
Cinta..

2 comments:

Farrah MF said...

sukalah lagu nih!!! 1st time dengar teros jatuh centa!

Unknown said...

Yesss!!! Me too. I cant stop listening --- and singing. Already spinning in my head. Too bad for you lar --- just bear wif me huh?