Monday, November 25, 2013

Project Closure....Sudah!

Do you like this post?
Jam 8.39pm.

Either aku mmg dah kompem smakin berusia dan smakin kurang stamina atau hari ini memang bebetul hari yang memenatkan.

Serious memang penat! Seb bek hari ni takde kelas 'tuisyen'.

Akhirnya tamat sudah projek penggantian laman web aku yang mula sejak tahun 2011. Tak sangka dah nak dua (2) tahun ghupenye.

As usual la kan, bab2 mengurus-setia majlis ni nama aku akan kene kat hiburan. Tugas2 sediakan lagu sepanjang sesi makan ngan tayangan video projek --- gua punya kerja!!! Aku memang suka pon buat mende2 remeh camni, jadi takde hal lah!!! 

Hmmm....regrets? Semestinya tetap ada. Aku sedey gak sebab ex-bos aku takde masa majlis penutupan ni. Frankly speaking aku rasa, contribution dia kat projek ni agak banyak la. Tapi nak wat camne, dia gi cuti pulak hari ni!!!

Alhamdulillah, semua berjalan dengan lancar. Makanan pun sedap sangat....yummm...yummm!

Tu dia....wallpaper yang Biha buek!
Meng-usha Mr Emcee yang tengah nervous dari jauh.....
VVIP
Cik Faze menten ready!!! Yeahhh!
Member UAT lama berimej baru - A.Jasmir Galak!

Yang kat atas ni sume citer panjang aku. Kalo citer pendeknya...aku penat sebab persiapan untuk majlis ni. Tang tu la laptop aku hang, seb bek opismate aku ada bawak 'Mekbuk'. Terpaksa pinjam. 

Lepas makan, aku sebok menapau makanan lak. Hmm --- rasanya ini lagi memenatkan! Sebab beg tapau aku berat gile!!! Ha ha ha.

But point penting di sini ialah, walo penat sekalipun aku tak komplen sebab aku dah beri my best tadi dengan seikhlas mungkin. Alhamdulillah.

No comments: