Sunday, October 23, 2011

Berkarok Released Tension

Do you like this post?
First sekali, aku nak ucap mekaseh sesangat kat Mail sbb paksa gak aku join dia berkarok hari tu. 

Sekurang2nya, aku dapat alihkan tumpuan kepala aku kejap. Hari tu pon, meeting habis lambat. And aku kena lari2 gak naik turun bawah pejabat untuk dapatkan autograph orang. Aku pegang nasihat orang pada aku dulu: Buat kerja dengan ikhlas. Sekurang-kurangnya, dengan berkerja lebih, aku dapat usaha untuk pastikan yang duit gaji aku terima bulan2 tu adalah halal. InsyaAllah. Dengan ikhlas kerja kerana Allah SWT juga, aku dapat mengelak dari berperasaan yang bukan2.

Kebetulan beberapa hari ni, mood agak kureng baik sket. Bile nampak Mail dah beria2 nak berkarok, aku folo je la. Tak sanggup nak kecewakan dia. Dah banyak kali aku ter-mungkir janji.

Sesi berkarok ni berjaya gak hilangkan stress. Tarikan maut, sampai anak tekak hampir terkeluar pon ada. Hahaha....rasanya, aku kene kurangkan jugak berkarok2 nih. Macam dah tak sesuai sangat nak pergi selalu. Sekali-sekala okeyla kot?

But again, thanks ye Adik Mail!!! =P

No comments: