Wednesday, September 14, 2011

eP + CRM Beraya di Opis 2011

Do you like this post?
Saja aku nak share story tentang Sambutan Raya kat opis aku @tingkat 6.

Hari ni ada sambutan hari raya. Awal pagi, Kak Noi datang, tanya samada aku leh pukul kompang. Idokla aku pandai main kompang. Tapi stakat ketuk2 tu rasanya takde masalah. Arwah datuk aku dulu ketua pemuda. So, hal2 kompang ke silat untuk kenduri ke --- dah biasa laa terexposed sejak kecik.

Main kompang untuk apa? Hahaha --- ni yang aku tanya memula. Kak Noi bagitau, "Untuk sambut VIP yang dijemput masa majlis sambutan tu berlangsung."

Aku ni kan 'pak enggeh', jadik angguk je la. Excited gak main ketuk2 kompang ni.

Sambutan raya tahun ni, alhamdulillah berjalan lancar. Banyak aku makan tadi. Ahhh...burpp.

Apa lah yang best sangat tu Wiwi?

With Cik Nit yang bersemangat raya

Nazam eLebaran

Video ni dihasilkan daripada ke-sportingan bebudak eP yang rela je disuruh buat mende2 lawak. Tak lah best giler, but okaylah untuk buat bahan gelak.

Yang ini, aku just menyibuk buatkan CRM video ucapan depa untuk HH.

Note @ 14 Sept 2011: Aku akan upload pics lain later. Tengah tunggu gambar daripada kengkawan. =P

No comments: