Saturday, June 28, 2014

iHeart Movie: Blended 2014

Do you like this post?
Baru je layan citer ni.

Satu lagi cerita romantic comedy yang aku boleh sarankan untuk tontonan keluarga. Pendapat peribadi aku, Adam Sandler ngn Drew Barrymore ni macam sesuai lak digabungkan bersama. Mungkin sebab dedua pelakon ni macam blur2-klakar kot. Filem 50 First Dates pun aku leh layan.






Bagi sesiapa suka nengok filem ala2 50 First Dates, Cheaper by the Dozen ngan White Chicks, aku rasa mesti uols suke nengok filem ni!

Cerita tentang 2 families - seorang bapa besarkan 3 anak perempuan dan seorang ibu yang besarkan 2 anak lelaki. On their blind date, dedua ni tak berkenan dengan each other. Tapi keadaan jadi berlainan bila kedua-dua families stucked di Afrika.

Tonton filem ni buatkan aku nak gi Afrika. Cantik giler! Plus watak Terry Crews dalam citer ni tidak menghampakan. Ha ha ha. He's my fav!!! Percayalah, citer ni buat aku ketawa kuat-kuat, especially bila watak Terry Crews (as Nickens) dan Thathoo Harmony Group dia keluar.

Terry Crews - cute and funny!

iHeart: 6/10

No comments: