Friday, May 2, 2014

Hari Yang Memenatkan....

Do you like this post?
Semalam aku penat giler. Selesai keje dalam jam 9.00pm, baru boleh balik umah. Nasib baik ada Husna. Taklah takut sangat.


Politik dalam tempat keje neh...bebetul lah memenatkan. Sume orang berebut2 nak naikkan nama masing2. Orang len punye keje pon, diorg sebok nak masuk campur.

Aku tak larat dah nak main rebut2. Mmg tak gemar daripada azali lagik. Kalo korang nak rebut, rebut lah. Nak lagi senang, bagitahu je kat aku. Aku leh bagi korang amek dengan hati yang terbuka. Haa...buat la sendiri!

Keje yang FUN jadi BURDEN lak.


Anyway, aku balik umah je smalam teros terbungkang. Pagi ni, ngantok aku tak hilang lagi sebenarnya. Nak take a nap sat. Kol 10.00am skang nak gi men bowling ngan picnic  lak.

Pesanan untuk kawan2 yang suke mengipas2 bumper bos dan berebut2 naikkan nama sendiri tu >> mungkin hasilnya di dunia, uols dapat (insha Allah).....hasil yang di akhirat, belum tentu haa..... Nama dan Pangkat dunia tu, dah sah2 kene tinggalkan kat dunia. Tak dapek pon bawak ke akhirat. Huhuhu.

Lesson4Today: Mari kita sama2 berebut2 mendapatkan hasil untuk akhirat. Yok!!!


No comments: