Friday, December 13, 2013

Kamilah Penyambung Warisan!!!

Do you like this post?
10hb Disember 2013.

Hari re-al untuk kitorang berentap! Hahaha poyolah sangat.

Aku nengok geng sekumpulan aku neh sume ceria lain macam. Agak2nye dalam hati masing2 tahan nervous yg teramat!

Menang ke? Hahaha of cozlah KALAH! Tapi smangat aku tak pudar or padam sket pon. Tahun depan cuba lagik!!!

Ni video yang sempat kitorang rakam. Kualiti bunyi agak kureng sket. Kualiti sore lagilah....mintak ampun bebanyak! Pitching, tempo ada ke laut sket....tapi kitorang dah cuba our best!!! Itu smangat yang perlu kekalkan!!! Yeah!!!


Lagu Warisan
Punyelah susah nak pakaikan pengikat pinggang lelaki tuh!
Sume orang busy --- aku nervous gilehhh!!! Cepatla habeh. Aku rindu meja opis!!!
Lenkali aku rasa takyah le pakai bengkung2 nih. Terbongkok2 dah.
Tingkat 6 punya budak!!! ;P
 







No comments: