Tuesday, July 12, 2011

.........Still Takleh Go!

Do you like this post?
Hari ke-6.

Satu hari lagi berlalu. Kepala aku xleh fokus dengar input kursus tadi.

Tetibe hari ni speaker ni tanya aku soklan and soh aku jawab untuk dengar suara aku. Dia soh aku senyum lagi sebab dari smlm dia cakap aku tak senyum --- 1st time aku kene camni! Berkali2 gak aku kene attack. Mata aku lak, paip dah haus agaknya! Berair je sendiri. Tak perasan pon. Malu dowh!

Smalam ada hal jadik. Naseb baik Along and Kak Dah changed plan. Kalo tak, aku tido sorang memalam. Diorang temankan untuk semalam lagik. Start esok...mmg terpaksa beranikan dirila nampaknya!

Hmm --- ottokke? Redha je la. Aku xleh susahkan diorang. Apa yang diorang buat ni pon dah banyak. Tengok diorang layan aku time aku sedey pon, aku terharu. Thanks to both of you! Angah malu nak cakap depan2....takot kuar air mata lagik!

Pesal kipas ni pusing sambil bunyi2? :(

Angah masih rindu ni nek....

No comments: