Friday, February 20, 2015

Cuaca Panas Punca Heat Stroke?

Do you like this post?
Yup! Jangan terkejut, uols!

Sepanjang cuti Raya Cina ni aku kepanasan kat umah. Air-cond bilik belum repair lagi. Bertahan saja lah...

Ya Allah, macam mana la akhirat nanti? Matahari sejengkal dari atas kepala? Sekarang pun aku tak henti2 merungut. Cuaca yang sangat panas ni bebetul buat aku craving food yang manis2.


Minggu depan khabarnya akan lebih panas sampai bulan April. Hopefully takde masalah air, please Ya Allah....janganlah jadik macam tahun lepas. Siap ada jadual bila kene tampung air dalam baldi. Naudzubillah.

Dalam cuaca yang begini, kene banyak minum air. Tadi aku baca articles, cuaca yang panas melampau leh akibatkan heat stroke dan boleh mati. 

Bagi orang2 pemalas minum air kosong cam aku, tolonglah beringat dan sayangi diri anda. Minum banyak2!

Ini untuk perkongsian...



No comments: