Monday, May 26, 2014

London Trip : Day 6 Melayan Jiwa 'Remaja'

Do you like this post?
25/05/2014
Riang Ria di London

Hari ni hari yang sangat seronok untuk aku. Rasanya tak perlu sangat lah aku bercerita. Sebab pics yang aku ambil dah cukup menggambarkan kegedik-seronokan aku. Muahahaha.

Dari Chinatown, ke Piccadilly, Leicester Square dan kemudian ke Trafalgar Square. Hmm --- cuma --- kat Trafalgar Square tu dah takde burung lah macam dedolu. Kecewa ibu aku. =P

Di Chinatown. Cam kat Petaling Street lak kan?
 Restoran Rasa Sayang. Kitorang lunch kat sini.
 M&M's World. Aku nak gi lagi!!!!!
Barang2 yang sangat menarik!
Tengok kat belakang aku tuh....seronoknya dapat pilih sendiri.
Nak ambik kene hati2 juga sebab each 100g berharga 1.99 pound. Leh personalised lagik!
Nah, amek kau!!!
M&M's Road MM8
Bersama Mr Red
Terserempak lak dengan Blue ni kat Tingkat 1
Skarang ni diorg heboh dengan bola sepak. Aku pon seboklah 'in character' gak.
Wat aksi lagik --- sebenarnya aku dah takde idea nak pose camne
 Feminine lak
 Layan je la eh, nengok aksi2 busok aku neh
Tabik!!!
 Ni kat tempat bayar
 Sebelum keluar, kene amek gambor dulu kat sini. Rugi woo....
Cantek giler dowh!
 Wanna come in?
 Selesai membeli --- wihuuuu
At the Leicester Square
Bas2 merah Hop-On Hop-Off
 Me & the Blue Chic
 At the Trafalgar Square
Aku ngan Dhila beli mende nih....suke giler, uols!

 

No comments: