Wednesday, April 30, 2014

Xigong4JRaP

Do you like this post?
30/04/2014 - Rabu


Antara aktiviti2 #SkooLofJRaP tahun ni ialah Senaman Pagi bersama anggota2 JRaP yang len.

Awal pagi, aku sampai ke opis dalam jam 6.50am, aku teros mengedit video xigong. Kali ni rasanya nak bersenam ngan kengkawan kat opis ikut video xigong lah!

Masuk je dalam opis, aku setup LCD projector lak. Selalunya jam 7.40am aku ngan member2 aku dah turun bekfast, kali ni kitorang turun untuk 'tapau' saja. Kene get ready sebab 8.15am dah kene start senaman.

 Xigong ni nampak je senang tapi berpeluh gak kepala lutut! Heee =P
Semua bersedia untuk ber-xigong.
Angkat tangan....
Goyangkan tangan kanan dan ke kiri....

Video asal patutnya lebih 10 minit. Tapi untuk sesuaikan bagi slot senaman pagi, video ni di-trim up to 5 minit jek. Keluar peluh gak, babe!!!



 

No comments: