Monday, March 24, 2014

My Cute Braders

Do you like this post?
14 Jan 2014

Ha ha ha --- salah satu angan2 aku tahun ni ialah nak jadik blogger yang rajin menulis! Failed.

Smangat amek piccas sana-sini, tapi balik umah je --- terbungkang kepenatan. 

Mungkin faktor usia aku kot --- ha ha ha. Kat opis bukan men berlari2. Aku cintakan cabaran, kunun. Skang ni sampai umah dalam jam 9.00 malam, aku tros flat. Jangan harapla aku nak melayan orang memalam skang ni.

Okay, tarikh sebenar hari ni ialah 24 Mac 2014. Sebabkan aku nak buktikan smangat aku tu bukan 'hot2-hen-shit', aku gagahkan jiwa raga plus kedua2 belah kelopak mata aku utk cover balik cerita2 yang aku terlupa nak update. Chaiyokkkk!!!

Weekends, aku, Along, Kak Dah dan ibu cadangnye nak jenjalan...shopping la. Tetibe dalam perjalanan cam teringat2 kat abah dan adik2 comel aku. Melenconglah kitorang ke umah baba.

So, inilah hero2 merangkap braders aku:

Along dan Along, Angah dan Angah
Aku ni tak pandai sangat ber-adek. Tapi jakun nak friendly2 gitew.
Sesaje test app baru. Jeng jeng jeng...main combine2 piccas, uols!

Bagi kengkawan sume, aku announce pada semua, aku ada 3 orang adek lelaki!!! (Aku tak berniat nak sembunyi, cuma lupa nak cerita jek!)

1 comment:

Farrah MF said...

haiii,...along in the house!