Tuesday, August 30, 2011

Mimpi Tentang Dia...

Do you like this post?
A few days before hari ni, aku ada mimpi sesuatu yang buat aku berfikir panjang.

Aku mimpi tentang dia.

Pasal bab mimpi ni, memanglah orang cakap mainan tido...xleh percaya sangat. But instinct aku kali ni agak pelik sket. Macam ada kaitan lak dengan realiti. Atau aku pikir banyak sangat sampai terbawa2 dalam mimpi? Waullahualam. Betul ke tak betul, biorla. Yang penting, kalo betul2 jadi....aku dah ada keputusan.

Mimpi aku kali ni mmg ada kaitan dengan kejadian yg berlaku petang tu. Aku mimpi dia mintak maaf kat aku. Dan siap bagi alasan lagik! Ahahah...korang yang membaca mesti mati akal, aku tgh citer pasal apa ni?

Actually saje aku log entry ni untuk senang ingat. Maklumlah....den ni pelupa.

Untuk dia, aku tahu you know who you are. Sebagai umat Islam, aku maafkan. Kita masing2 ada kelemahan. Aku rasa memang patut dinoktahkan pon segala mende yang memeningkan kepala tu. Tak patut dipanjang2kan. So, let's cari kebahagiaan kita masing2 yok! Ciao!


No comments: