Saturday, March 27, 2010

Legioning Me

Do you like this post?
Hari ni hari aku menggodek barang2 multimedia. On and off dengan tido gak. Dari video ke website dan jugak grafik. Memang tetibe datang semangat rajin. Maklumlaa semalaman aku tido dengan nyenyaknya sbb tahap migrain yang melampau. Lately ni penyakit migrain aku memang dah pandai. Akan menyerang hanya pada hujung minggu. Apa daa....sapalah yang mengajar? Tak kasi can langsung aku nak mengambil mc doktor --- he he he.

Asalnya sebab aku mula mengatur movies yang nak di-download dalam JDownloader aku. Baru teringat cerita Legion ni belum lagi tengok. Tapi dah dengar banyak juga feedback orang kata tak berapa sedap. Hmm....layan je la nanti! Dalam pada berfikir-fikir pasal filem ni, aku dapat lak idea baru.

Okeh, gambor yang menjadi mangsa kali ni ialah gambor aku sendiri laa. Aku amik masa kat opis (Sabtu rasanya, sebab anak Kak Hazrita ada sekali!).


So, setelah dimekap2kan, terhasillah karya "Legioning Me" yang konon2 nya aku jadik penulis angel. Hantam sajalah. So, leh la aku selitkan kat memana posts yang aku update kat net.

No comments: