Wednesday, December 30, 2009

Goodbye 2009! Aku Akan Rindu Kamu!!!

Do you like this post?


Hari ni hari terakhir bagi tahun 2009 (Babai, 2009!). Sebenarnya memang dah planned nak cuti hari ni tapi tetibe je ada benda last minute yang buat aku terpaksa cancel cuti. Dah alang2 kene kerja, jadi aku dengan bersemangat waja datang ke office pagi2. Dalam kepala dah ligat dah fikir hari ni nak settlekan apa dulu.

Semalam Pip ada bagi tahu, Kak Imah beli comforter yang harga asal RM400++ dengan hanya lebih kurang RM100. Teruja sesangat sebab aku memang ada rancang nak cari set cadar and comforter untuk katil aku. Jadi --- tak sia2lah jugak aku merajinkan diri datang office. Inilah namanya, sambil menyelam minur air!

Tapi yang penting, malam ni aku memang nak celebrate! Member aku turun KL malam ni. Ibu ngan Aunt Faridah masih kat Mekah wat umrah (huwaaaaaaaa~).

Pagi tadi aku dengar HotFM, si Fafau ni dok suruh callers confess apa kesalahan yang pernah dibuat sepanjang tahun 2010 ni? Topik yang menarik! Nanti aku kena fikirkan dulu nak senaraikan berapa banyak. Hehehe --- yang penting, jam dah pukul 8.15am, I've got to sign-off dulu!

Friends --- HAPPY NEW YEAR 2010!!!

No comments: